Landelijke campagne eHerkenning

6 juni 2019
Kick-off bijeenkomst eHerkenning campagne 2019

Deze week is de nieuwe landelijke media campagne eHerkenning gestart en vandaag was een kick-off bijeenkomst om deze gezamenlijk af te trappen. De campagne zal gedurende het gehele jaar draaien. Het doel is bekendheid rondom het merk eHerkenning genereren en de uiteindelijke noodzaak tot aanschaf voor het afnemen van online diensten bij (overheids)organisaties. 

Straks onmisbaar, nu verkrijgbaar

Onze boodschappen richten zich op ondernemers, organisaties, medewerkers en intermediairs die nog niet bekend zijn met eHerkenning en nog geen eHerkenningsinlogmiddel hebben. Door de overstap van steeds meer dienstverleners, zoals UWV en het werkgeversportaal afgelopen jaar en de Belastingdienst dit jaar, wordt de noodzaak tot aanschaf alsmaar urgenter. De nieuwe slogan voor eHerkenning: ‘straks onmisbaar, nu verkrijgbaar’ draagt bij aan deze positionering.

eHerkenning in de media

De campagne zal in diverse vormen tot uiting komen. Zo draaien er gedurende het jaar radiocommercials. Op New Business Radio (online radio) worden luisteraars geïnformeerd door interviews met experts van eHerkenning, maar ook door eindgebruikers die hun ervaringen delen. Deze interviews worden doorvertaald in artikelen voor in het AD en Parool (print alsook online) en in podcasts. Deze podcasts zijn terug te luisteren via onder andere Spotify en Itunes. Daarnaast zetten wij social media in om verschillende bannering, animatievideo’s en advertenties te plaatsen. Verder is er een aparte landingspagina.

Meer informatie? Neem contact op met ons op via info@eHerkenning.nl en volg ons op LinkedIn, Facebook en Twitter.