Dé digitale sleutel voor ondernemers en de overheid
Zoeken
Menu Navigatie is gesloten

Communicatie en promotie

Eenmaal aangesloten op eHerkenning is het belangrijk dat u uw klanten tijdig voorbereid op het gebruik van eHerkenning. Zij moeten weten dat ze op een andere manier moeten gaan inloggen en moeten tijdig een eHerkenning inlogmiddel kunnen aanvragen. Zorg daarom voor goede interne en externe communicatie. 

In het Huisstijlhandboek vindt u de regels en richtlijnen voor het merk, naamgebruik en vormgeving (o.a. kleurgebruik, logogebruik). In de Handleiding communicatie is een aantal stappen uitgewerkt waarmee u uw communicatie vorm kunt geven. De toolkit met logo, vignetten betrouwbaarheidsniveaus en inlogbutton kunt u opvragen via uw makelaar.

Heeft u nog vragen of behoefte aan meer ondersteuning? Neem dan gerust contact op met de beheerorganisatie van eHerkenning via info@eHerkenning.nl.