U bevindt zich op: Aansluiten op eHerkenning Algemeen  Helpdesk

Helpdesk

eHerkenning is een samenwerkingsverband tussen de overheid en het bedrijfsleven. Dit betekent dat eHerkenning wordt geleverd door erkende aanbieders. De overheid (of beheerorganisatie) ziet er op toe dat zij dit doen volgens de afspraken die zijn vastgesteld in het Afsprakenstelsel.

Indien u een klacht heeft of vragen heeft over het aanschaffen van een eHerkenningsmiddel en het gebruik ervan, dan dient u contact op te nemen met de helpdesk van uw erkende leverancier (en niet met de beheerorganisatie). De leveranciers zijn namelijk verantwoordelijk voor het oplossen van storingen en het afhandelen van klachten en problemen die hun klanten hebben. 

Storingen of vragen over aanschaffen en gebruik eHerkenningsmiddelen

Heeft u problemen met inloggen, vragen omtrent het aanvragen van een bepaald eHerkenningsmiddel of ervaart u een storing? Neem dan contact op met uw erkende leverancier. Dit is de leverancier waar u uw eHerkenningsmiddel heeft aangeschaft.

Erkende leveranciersContactgegevens
Connectis

T: 088 - 0120222

E: support@remove-meconnectis.nl 

Website Connectis

CreAim

T: 085 - 4444250

E: helpdesk@remove-mecreaimidsp.nl

Website CreAim

Digidentity

T: 088 - 7787888

E: helpdesk@remove-medigidentity.com 

Website Digidentity

KPN

T: 088-6601333

E: support@remove-meautorisatieservices.nl

Website KPN

QuoVadis

T: 0900 - 0401122

E: klantenservice@remove-meqv-eherkenning.nl

Website QuoVadis

Z login (ZET solutions)

T: 0900 - 9439624 (€0,13/min)

E: klantenservice@remove-mezlogin.nl

Website Z login

Vragen over aansluiten op eHerkenning

Wilt u meer informatie over eHerkenning of een aansluiting op eHerkenning? Neem dan contact op met een eHerkenningsmakelaar.

eHerkenningsmakelaarContactgegevens
Connectis

sales@remove-meconnectis.nl

CreAim

helpdesk@remove-mecreaimidsp.nl

Digidentity

info@remove-medigidentity.com 

Gemnet

Arnold Talmon
arnold.talmon@remove-mekpn.com

iWelcome

Maarten Stultjens
maarten.stultjens@remove-meiwelcome.com

KPN

Marc Vroom
marc.vroom@kpn.com

Sander Steenbergen
sander.steenbergen@remove-mekpn.com

Vragen over gebruik eHerkenning bij specifieke overheidsorganisatie

Heeft u vragen over het gebruik van eHerkenning bij een specifieke overheidsorganisatie? Neem dan contact op met de betreffende overheidsorganisatie waar u wilt inloggen.

Voor nieuwe aanbieders

Wilt u ook eHerkenning leveren aan bedrijven of overheidsorganisaties? Neem dan contact op met de toetredingscommissie via toetreden@remove-meeherkenning.nl.

Vragen over beheer, het Afsprakenstelsel en de governance

Heeft u vragen die gaan over het beheer van eHerkenning, het Afsprakenstelsel of de governance van eHerkenning? Neem dan contact op met de beheerorganisatie via info@remove-meeherkenning.nl.

Let op! (Technische) vragen die gaan over (de aanschaf van) uw eHerkenningsmiddel dient u te stellen aan de erkende leveranciers Vragen die gaan over het aansluiten op eHerkenning om zo uw dienst online toegankelijk te maken dient u te stellen aan de eHerkenningsmakelaars.

Klachten- en Geschillencommissie eHerkenning

Indien u niet tevreden bent over uw aankoop, dan kunt u eerst een klacht indienen bij de erkende leverancier waar u uw eHerkenningsmiddel heeft aangeschaft. Als deze leverancier uw klacht niet naar tevredenheid afhandelt, kunt u contact opnemen met het secretariaat van de Klachten- en Geschillencommissie eHerkenning. De Klachten- en Geschillencommissie geeft geen advies. Zij nemen een aanvraag in behandeling conform het Klachten- en Geschillenreglement

E: info@remove-mekgc.eherkenning.nl 

Schriftelijk:

Klachten- en Geschillencommissie eHerkenning
Postbus 20011
2500 EA Den Haag